2012/02/27 01:20

 

~~我的高中同學會~~

 

時間:2012/2/26

地點:高雄市漁人碼頭餐廳

 

1  

 

2  

 

3  

 

4  

 

5  

 

6  

 

7  

 

8  

 

9  

 

11  

 

12  

 

13  

 

14  

 

15  

 

16  

 

17  

 

18  

 

19  

 

20  

 

21  

 

模範夫妻

22  

 

23  

 

24  

 

劉素玲(劉奎余)的寶貝兒子

25  

 

26  

 

27  

 

28  

 

29  

 

召集人黃麗蓉(yellow)

 

多虧她催生此次班上聯誼

 

一齊給她掌聲

 

30  

 

31  

 

高雄漁人碼頭

 

32  

 

33  

 

朋友是縱有千百個嫌棄理由,

 

還是喜歡在一起。

 

朋友是需要時給予關懷鼓勵,

 

必要時給予棒喝。

 

朋友是淡如水,卻長長久久。

 

期待下次再相逢,有你也有我!

 

 

電影「新里見八犬傳」主題曲

歌手:John O'Banion

歌名:Satomi Hakken-den

You and I didn't see the evening fly我倆並未看見夜晚飛逝

There was magic in the air空中充滿了神奇

With times enough to spare有有限的相聚時光裡

Now it's hours I have to say goodbye現在,是我該道別的時刻了

Well you know I have to go你也明白我是非走不可

But still it hurts me so但那依然使我傷心

*I don't want this night to end我不希望夜晚結束

Don't say goodbye別說再見

Just hold me close, my darling抱緊我,親愛的

I don't want this night to end我不希望夜晚結束

Pretend awhile and let's forget tomorrow (*)假裝一下,讓我們忘掉明天

Feeling blue I can see it in your eyes心情黯然,從你眼底我看得出來

But I've got a job to do但我有任務在身

Got to see things through我得親眼看它完成

But I will be near even when I am out of sight即使你看不到我,我依然在你身邊

Counting seconds till the day I'm coming home to stay (*)

請開始讀秒,直到我回來的那一天

 

Oh my darling, love me tonight噢!親愛的,今晚好好愛我

And chase the morning shadow with your heavenly light

用你的天國之光趕走清晨的陰影

I find my strength inside your arms在你懷裡,我找到了力量

So love me tonight and keep my heart beside you

今晚,請好好愛我,讓我的心永遠陪伴著你

When you go, oh.......(*) 當你離去.......

 


arrow
arrow
    全站熱搜

    思琴話義 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()